Zawsze służymy pomocą
WSPARCIE TECHNICZNE

W razie jakichkolwiek pytań prosimy Państwa o kontakt e-mailowy bądź telefoniczny !

  • Biuro Obsługi Klienta, tel.: 74-872-11-22 lub 510-231-909 , e-mail: info@devices.pl
  • Administracja sieci informatycznych, nadzór tel.: 510-052-460, e-mail: info@devices.pl lub pomoc@devices.pl
  • Bezpośredni kontakt do pracowników obsługi technicznej :
    – rejon : Nowa Ruda, Kłodzko, tel: 512-055-540
    – rejon : Kudowa-Zdrój, Lewin Kłodzki ,tel: 883-980-560
    – rejon : Bystrzyca Kłodzka, Międzylesie, tel: 571-445-006
DBAMY O KLIENTA POD KAŻDYM WZGLĘDEM
24/7
PROFESJONALNE WSPARCIE
Nasi pracownicy są do państwa dyspocyzji 24 godziny przez 7 dni w tygodniu!
Jeżeli potrzebujesz pomocy, napisz, zadzwoń, chętnie pomożemy.

BRAK LIMITU DANYCH
Nie musisz obawiać się o transfer wysyłanych i odbieranych danych.
U nas posiadasz gwarancję braku jakichkolwiek limitów transferu!
99,8%
STAŁY MONITORING
Zajmujemy się również systemami monitoringu wizyjnego IP w oparciu o rygorystyczne wymogi związane z bezpieczeństwem publicznym.
10 LAT
PONAD 10 LETNI STAŻ
Od ponad 10 lat dostarczamy najwyższej jakości usługi telekomunikacyjne na potrzeby klientów indywidualnych oraz klientów biznesowych.